A barca di pesca di mare profonda cinese si capota in u centru di l'Oceanu Indianu

Lupeng Yuanyu 028, una barca di pesca di mare profonda cinese operata da Penglai Jinglu Fishery Co., LTD, hà capottu in u mezu di l'Oceanu Indianu versu 3 ore di matina u 16 di maghju. 39 persone à bordu, cumprese 17 chinesi, 17 indonesiani è 5. Filippini, mancanu.Finu a ora, ùn hè statu trovu nisun persunale mancante, è u travagliu di ricerca è salvezza hè in corso.

Luce di barca di pesca Squid 4000w sott'acqua

Dopu à l'accidentu, u Ministeru di l'Agricultura è l'Affari Rurali, u Ministeru di i Trasporti è a Pruvincia di Shandong duveranu immediatamente lancià u mecanismu di risposta d'urgenza, verificate a situazione, invià più forze di salvezza, coordina l'assistenza di ricerca è salvata marittima internaziunale, è fà tutti i sforzi. per fà u salvamentu.U Ministeru di l'Affari Esteri è l'ambasciate chinesi pertinenti à l'esteru duveranu rinfurzà u cuntattu cù l'autorità lucali è coordina i sforzi di ricerca è salvezza.Avemu da rinfurzà ancu più l'investigazione è l'alerta precoce di potenziali risichi per a sicurezza in l'operazioni oceaniche per assicurà a sicurità di a vita è di a pruprietà di e persone.Tutti i vapuri di pesca liggeru duveranu cessà u funziunamentu di notte quandu u ventu è l'onda sò forti, è cullà4000w luci di pesca subacquea verdiin u bidone di a barca.Verificate u specialeballast di u lume di pescaper l'acqua di mare.Spegne e luci di pesca nantu à u ponte è torna in u portu per rifuggià.

Li Qiang, un membru di u Cumitatu Permanente di u Politburo, hà urdinatu à u Ministeru di l'Agricultura è l'Affari Rurali è u Ministeru di u Trasportu per coordinà i sforzi per salvà l'equipaggiu è minimizzà e vittime.A gestione di a sicurità di e navi di pesca in mare deve esse rinfurzata più è misure preventive implementate per assicurà a sicurità di u trasportu marittimu è di a produzzione.

U Ministeru di l'Agricultura è l'Affari Rurali, u Ministeru di i Trasporti è a Pruvincia di Shandong anu lanciatu un mecanismu di risposta d'urgenza è facenu ogni sforzu per urganizà u Lupeng Yuanyu 018 è u Cosco Shipping YuanFuhai per ghjunghje à l'acque mancanti per u salvata.Altre forze di salvezza sò in strada per l'acque mancanti.A China Maritime Search and Rescue Center hà infurmatu l'infurmazioni à i paesi pertinenti, è e forze di ricerca è salvata marittima di l'Australia è altri paesi cercanu in scena.U Ministeru di l'Affari Esteri hà lanciatu u mecanismu di risposta d'urgenza per a prutezzione consulare, è hà dispiegatu rapidamente missioni diplomatiche chinesi in Australia, Sri Lanka, Maldive, Indonesia è Filippine per coordinà cù l'autorità pertinenti in i paesi ospitanti in i sforzi di ricerca è salvezza.
Avemu pricatu inseme.Chì tutta l'equipaggiu di questuluce di pesca di nottea barca sia salvata è rinviata in modu sicuru.


Tempu di post: 18-May-2023