Soluzioni à i difetti cumuni di i motori diesel in i battelli di pesca è i so effetti nantu à i luci di pesca

U mutore Diesel in l'usu di u prucessu, ci sarà più o menu ogni tipu di prublemi, frà i quali, a mancanza di energia porta un impattu maiò.L'effetti nantu àluci di pesca à ioduri metallicisi manifestanu in questi aspetti:

1. Ch'ella sia nantu à l'acqua oluci di pesca subacquea, a luce ùn hè micca abbastanza forte per attruverà i pesci
2. A causa di l'alimentazione inestabile, affettarà a vita di u serviziu di u lume di pesca, u risultatu in u tubu di luce hè faciule d'apparizione neru, è l'efficienza di a luce hè seriamente diminuita.
3. I luci di luci di pesca LED cumpariscerà scuru è luminoso
3. U spicialiballast per a luce di pescahè propensu à cortu circuitu

A mancanza di energia pò esse divisa in parechji aspetti.In questu sensu, i tecnichi di Quanzhou Jinhong Photoelectric Technology Co., Ltd. (FILONGU) hà analizatu e cause di a mancanza di putenza di u mutore diesel è hà presentatu e soluzioni.
Prima, fallimentu di u sistema di carburante: a putenza o a vitezza di u mutore ùn hè ancu alta dopu à l'acceleratore
1, u filtru di carburante o pipeline in l'aria o obstruction, risultatu in un circuitu d'oliu senza impedimentu, putenza insufficiente, è ancu u focu difficiule.L'aria chì entra in a pipeline deve esse sbulicata, l'elementu di filtru di diesel deve esse puliti, è u core di filtru di carburante deve esse rimpiazzatu se ne necessariu.

1

2. Fornitura di carburante insufficiente di pompa di iniezione di carburante

Devia verificà in tempu, o riparà è rimpiazzà u coppiu, è aghjustà a pompa oliu supply supply oliu.
3. Poor atomization di injector carburante o prissioni injection bassu
Oil injection coppiu dannu causatu da oliu leakage, muzzicu o poveru atomization, à stu tempu hè facile à purtà à mancanza di cilindru, carenza di putenza mutore.Si pulisce, macina o rimpiazza l'iniettore di carburante in u tempu.
2. Feed and exhaust system fallimentu: a temperatura di scarico hè più altu di u normale, è u culore di fumu hè poviru.

2

1. U filtru di l'aria hè bluccatu
U filtru di l'aria ùn hè micca pulitu pruvucarà l'aumentu di u bloccu, a riduzzione di u flussu d'aria, risultatu in una putenza di u mutore insufficiente.U core di u filtru di l'aria deve esse pulita o a polvera nantu à l'elementu di filtru di carta deve esse eliminata.Se necessariu, l'elementu di filtru deve esse rimpiazzatu è u nivellu d'oliu deve esse verificatu.
2, u tubu di scarico hè bluccatu o a bocchetta hè troppu longa, u raghju di rotazione hè troppu chjucu, è u coddu hè troppu
L'accumulazione di carbone in u tubu di scarico deve esse eliminata: reinstallate u tubu di scarico, senza più di trè codici è una seccione di scarico abbastanza grande.

 

1684134934325_副本

Trè, iniezione avanzata Angulu o ingressu, cambiamentu di fase di scarico: u rendiment si deteriora sottu à ogni velocità di marcia
Sè l 'avanzata alimentazione Angle hè troppu grande o troppu picculu, u tempu injection di a pompa oliu sarà troppu prestu o troppu tardi.Se u tempu di iniezione hè troppu tempiu, u carburante ùn brusgiarà micca sanu.S'ellu hè troppu tardi, u fumu biancu escerà è u carburante ùn brusgiarà micca sanu.U prucessu di combustione ùn hè micca u megliu.À questu tempu, verificate se a vite di l'adattatore di l'arbre di trasmissione di l'iniezione d'oliu hè allentata.S'ellu hè scioltu, aghjustà l'Angulu avanzatu di l'oliu d'oliu di novu secondu i bisogni è stringe a vite.

Quattru, u surriscaldamentu di u mutore di diesel, a temperatura ambientale hè troppu alta: a temperatura di l'oliu è di l'acqua di rinfrescante hè assai alta, a temperatura di scarico hè ancu aumentata assai.
U surriscaldamentu di u mutore diesel hè causatu da u fallimentu di u sistema di rinfrescante o di lubricazione.In questu casu, a temperatura di l'acqua è a temperatura di l'oliu sò troppu alti, è u cilindru o l'anellu di pistone hè facilmente stuck.Quandu a temperatura di u gasu di u mutore diesel aumenta, u cooler è u radiatore deve esse verificatu, a scala deve esse eliminata, è u pipeline pertinente deve esse verificatu se u diametru di u tubu hè troppu chjucu.Se a temperatura di l'ambienti hè troppu alta, a ventilazione deve esse migliurata è e misure di rinfrescamentu deve esse rinforzate temporaneamente.

Cinque, u fallimentu di l'assemblea di a testa di cilindru: in questu mumentu micca solu una putenza insufficiente, una diminuzione di u rendiment è una fuga, u fumu neru di u tubu di aspirazione, un tapping anormale è altri fenomeni.

1, a testa di u cilindru è a fuga di a superficia di l'articulazione di u corpu, cambianu a vitezza quandu l'aria generale s'hè precipitata fora di u liner: a testa di cilindru grande stud nut loose o liner danni.
Verificate u grande stud nut

Verificate a culata di u cilindru3

2.inlet è scarpa valve leakage.
A causa di a fuga di scarico causata da una ingesta insufficiente o mischiata cù u gasu di gasu, risultatu in una combustione di carburante inadegwata, calata di putenza.A superficia di accoppiamentu trà a valvula è u sediu di a valvula deve esse tagliata per migliurà a so sigillazione è rimpiazzata se ne necessariu.
Superficie di accoppiamentu di a valvola è a sede di a valvola
3. Valve primavera hè dannatu
I danni di a molla di a valvula pruvucarà a difficultà di ritornu di a valvola, a perdita di a valvola, u rapportu di compressione di gas hè ridutta, risultatu in una putenza di u mutore insufficiente.A molla di valvula dannata deve esse rimpiazzata in u tempu.

3

4. Clearance valve incorrecte
L'imprudenza di a valvula pruvucarà a fuga di l'aria, risultatu in a riduzzione di a putenza di u mutore, è ancu difficiule di focu.U ghjocu di a valvula deve esse resettatu à u valore specificatu.
5, a perdita di u foru di l'iniettore d'oliu o u so dannu à a rondella di rame: l'anellu di pistone bloccatu, u morsu di l'asta di valvola causatu da una pressione di compressione insufficiente di u cilindru
Perdite di u foru di muntatura di l'iniettore di carburante o danni à i cuscinetti di rame causanu una mancanza di cilindru, perchè a putenza di u mutore hè insufficiente.Si deve esse sguassatu per a riparazione è rimpiazzatu cù pezzi danatu.Se a temperatura di l'ingressu hè troppu bassu, a dissipazione di u calore aumenta.In questu casu, aghjustate a temperatura di l'ingressu per cunfurmà cù u valore specificatu.

Cinque, cuscinetti di biella è crankshaft biela di cunnessione di u ghjurnale di a superficia di i capelli morsi
L'occurrence di sta situazione serà accumpagnata da u sonu anormale è u fenomenu di caduta di pressione d'oliu, chì hè causatu da bloccu di u canali d'oliu, danni à a pompa d'oliu, bloccu di l'elementu di filtru d'oliu, o oliu idraulicu hè troppu bassu o ancu senza oliu è altre ragioni.À questu tempu, u coperchiu laterale di u mutore diesel pò esse eliminatu, verificate u distaccu laterale di u grande capu di biela di cunnessione, per vede s'ellu u capu di a biella di cunnessione pò spustà avanti è avanti, s'ellu ùn si move micca, chì hà muzzicatu i capelli, deve. esse riparatu o rimpiazzatu cuscinetti di biella.
Per i motori diesel supercharged, in più di e ragioni sopra, riducerà a putenza, se l'usura di i cuscinetti supercharger, a pressa è u tubu di ingressu di a turbina hè bluccata da a terra o perdite, pò ancu fà u putere di u mutore diesel.Quandu u supercharger apparisce a situazione sopra, deve rispittivamenti rivisione o rimpiazzà u cuscinettu, pulizziari lu tubu intake, cunchiglia, pulizziari l 'impeller, strinci lu nut superficia joint e clamp.

 

 


Tempu di post: 22-May-2023