Attenzione à i novi clienti di lampade di pesca à ioduri metallici

Ricertamenti, a nostra cumpagnia hà ricevutu assai ordini per 1000w -Lampade da pesca à ioduri metallici da 10000 Wda novi clienti.Questi capitani di navi chì utilizanu i nostri prudutti per a prima volta sò quì per risponde à alcune dumande nantu à i nostri prudutti:

1. Cù una durata di reazzione parziale, a nostra nova lampada hà una perla d'argentu rotulata à l'internu.

Questu hè u mercuriu essenziale in i lampadini d'alogenuri metallici.
A lampada di l'oru d'oru hè una lampada di scarica chì hè operata da a putenza AC è genera una scarica d'arcu in u vapore mistu di mercuriu è l'alogenuri di metalli rari.A lampada à ioduri metallici hè a fonte di luce di terza generazione fatta aghjustendu diversi alogenuri metallici nantu à a basa di lampa di mercuriu d'alta pressione.

2. Ci sò spots neri in u tubu di uLumière de pêche aux iodures métalliques

Certi spots neri, ùn hè micca bruttu, ùn hè micca in l'impurità.
Hè pasticchi di scandium impurtati da i Stati Uniti.
Aiuta à migliurà l'efficienza luminosa di i lumi di pesca à l'alogenuri metallici è ottene un megliu effettu di penetrazione di l'acqua di mare.
In u prucessu di aghjunghje stu scandium sheet impurtati da i Stati Uniti d'America, i requisiti nantu à u prucessu sò assai stretti, perchè scandium sheet è faciuli assorbe impurità in l'aria, ùn solu ùn pò micca ottene l'effettu di migliurà u funziunamentu di u bulbe, ma farà a decadenza di luce di u bulbe più seriu, cusì certi fabbriche ùn aghjunghjenu micca sta pillola.

Senza a pillola aghjuntu à u bulbe, u tubu di lumi di pesca pare più pulitu.

Lumière de pêche aux iodures métalliques aquatiques

 

Quandu a nova lampa di pesca ùn hè micca cunnessu à u ballast di a lampa di pesca è hè energizata per un bellu pezzu, u fogliu di scandium serà attaccatu à u muru di quartz di u tubu di lampadina cum'è in a stampa quandu ùn hè micca vaporizatu à alta temperatura. .Da l'apparenza, serà sbagliatu per un pezzu di terra.Per piacè sentite liberu di aduprà.

Foto di u fogliu di scandium dopu l'evaporazione à alta temperatura:

Lampada di pesca 1000w à bordu

 

fogliu Scandium dopu à evaporazione alta temperatura, vi pruducia materiali superficia nebbia grigia nera in u fretu fini, issu hè un aspettu nurmali, ùn hè micca u lampatu neru.

marca PHILOONGlampada di pesca subacqueaè lampade di pesca acquatica prodotta da Quanzhou Jinhong Optoelectronic Technology Co., LTD aumenterà pasticchi di scandium per migliurà l'effettu di i battelli di pesca.Per piacè sentite liberu di aduprà.

 


Tempu di post: 12-ghjugnu-2023