Raccolta di attività di fotografia di barca di pesca in u mare

A Pruvincia di Fujian di a China hè nata è prusperu da u mare, cù una zona di mare di 136 000 chilometri quatrati, è u numeru di custiere è isule hè u sicondu in u paese.Hè riccu in risorse marine è hà vantaghji unichi in u sviluppu di l'economia marina.In u 2021, u PIB marinu di Fujian serà di circa 1,18 trilioni di yuan, un incrementu annu di 12,4%, u terzu postu in u paese per sette anni consecutivi, cuntendu u 24% di u PIB regiunale di a pruvincia.Pianu pianu pianu ....L'Associazione Fujian Fisheries Mutual Insurance, u Fujian Fisheries Disaster Reduction Center è l'Associazione Fujian Photographers hà sponsorizatu inseme l'attività di publicità di fotografia marina Fujian "Fuyu, Fuhai, and Sea Safe Protection", è hà editatu u libru di stampa à grande scala "Booming Fujian at Sea". ".
fabbrica di luci di pesca led
urganizatore
Rivista di fotografia Straits
Fuzhou Strait Photography Times Co., Ltd.
Fujian Quanzhou Jinhong Photoelectric Technology Co., Ltd.

1. Cullizzioni di cuntenutu
Per u publicu generale, i fotografi, i dilettanti è i quadri è i travagliadori in l'industria marittima in a pruvincia cullighjanu ritratti chì riflettenu a cultura marina di Fujian, l'ecunumia marina, l'ingegneria marina, i pascoli marini, belli isuli, coste charming, civilisazione ecologica, etc. Fujian "opere di fotografia cum'è u paisaghju umanu, i costumi populari, a vita suciale, a prevenzione è a mitigazione di disastri, u salvamentu marittimu, l'applicazione di a lege marittima, i barche di pesca, a pesca notturna,lampada di superficie di barca di pesca di calamarl'opere s'impegnanu à avè un forte impattu visuale è un altu attrattu artisticu.

2000w Light Fishing Submersible

2. Reguli di attività
1. Ùn ci hè micca un limitu à u numeru di l'opere per esse cullate, è ùn ci hè micca un limitu à u stilu è a forma di sparà.Pò esse un travagliu unicu o un gruppu di u stessu tema. (Pò esse u scenariu di un molo di portu di pesca, o pò esse una barca di pesca di notte o unluce appesa à una barca di calamar
Tutte l'opere di foto deve esse inviate elettronicamente (formatu JPG, 1920 pixel nantu à u latu longu di a stampa), foto di gruppu 4 ~ 8 pezzi (foto di gruppu, per piacè spliced ​​in una sottumissione di travagliu, ogni gruppu conta cum'è un pezzu).
2. I travaglii sottumessi anu da indicà: u tempu di sparatu, locu, idee creative o sfondate di sparatura, etc.
3. L'opere ponu esse aghjustate è mudificate in a tappa più tardi in cunfurmità cù a lege, è i cambiamenti maiò è i cambiamenti ùn sò micca permessi.
U post-processamentu di u tipu è a cumminazzioni chì ùn ponu micca prisentà u veru scenariu o scenariu.
4. I cuntributori anu da assicurà ch'elli sò l'autori di u travagliu sottumessu, è ch'elli pussede tutte e parte è cumpunenti di u travagliu.
Copyright indipendente, cumpletu, chjaru è indiscutitu;i cuntributori anu da assicurà ancu chì l'opere chì presentanu ùn violanu micca
I diritti legittimi è l'interessi di terze parti, cumpresi i diritti d'autore, i diritti di ritratti, i diritti di reputazione, i diritti di privacy, etc.
5. Tutti i travaglii sollicitati ùn saranu micca restituiti.L'urganizatore di l'opere preselezionate ricuperà uniformemente i schedarii di dati di l'opere è li farà.
L'urganizatore deve mandà u big data file à l'urganizatore in u tempu specificatu.
rinuncia volontariamente à a qualificazione.
6. Per tutti l'opere preselezionate, l'urganizatori hà u dirittu di fà esibizioni, di publicà album, è di publicità l'opere.
Aspetta, micca più remunerazione.
7. L'impositu di u redditu persunale implicatu in questu avvenimentu serà ritenutu è pagatu da l'urganizatore.
8. L’urganizatore hà u dirittu finali d’interpretà sta chjama à i documenti.Tutti i cuntributori sò ritenuti d'accordu à u
Tutti i regulamenti.
paràmetri 3.Finalist
Questu avvenimentu raccoglie 180 opere preselezionate, cumprese (remunerazione prima di l'imposte):
imagine 3
4. Metudu di sottumissione
U situ di sottumissione in linea: http://www.hx-photo.com/ (cliccate per vede: Tutorial d'usu di a piattaforma di cuntribuzione), per assicurà l'equità di a cumpetizione, i participanti sò tenuti à registrà cù i so veri nomi.Un numeru d'identità pò esse registratu solu una volta, è u vincitore serà attribuitu. U certificatu serà cumpletu è mandatu secondu l'infurmazioni di registrazione, per piacè compilate cun cura.I travaglii sottumessi anu da indicà: tempu di ripresa, locu, idee creative o sfondate di ripresa, etc.

Cuntattu: Quanzhou Jinhong Photoelectric Technology Co., Ltd.

Lampada di pesca à ioduri metallici Dipartimentu di Pruduzzione

Ms. Gui: admin@fishing-lamp.com


Tempu di Postu: Settembre 16-2022