Lampada di pesca notturna per l'applicazione di sussidi di i barche di calamar

U 12 d'aostu, u ghjurnalistu hà amparatu da l'Uffiziu di l'Oceanu è di a Pesca di Quanzhou chì, à a fine di lugliu, Quanzhou avia finitu a distribuzione di 2.128 sussidi di conservazione di e risorse di pesca, cù un sussidiu di quasi 176 milioni di yuan, è u prugressu di a distribuzione hè statu. in prima linea di a pruvincia.

Hè capitu chì à partesi da u 2021, Quanzhou implementerà una pulitica di sussidi per a cunservazione di e risorse di a pesca marina, è serà chjusu secondu a stagione marina.

pesca è indicatori di pesca rispunsevuli.Frà elli, l'indicatore di a moratoria di a pesca durante a stagione marina si riferisce à l'implementazione di a marina naziunale

Produttore di luci di pesca di calamari

E disposizioni pertinenti di u sistema di moratoria di a pesca staggione (cumpresa a moratoria di pesca voluntaria), chì riflette l'effettu di riduzzione di l'intensità di pesca;pesca rispunsevuli

L'indicatori di pesca si riferiscenu à i rapporti di i porti d'entrata è di uscita, u monitoraghju di a pusizione di i navi, i ghjurnali di pesca, l'etichette di legalità di u produttu, u salvaticu acquaticu.

U statutu di i sistemi di gestione è e misure cum'è a prutezzione di l'animali riflette l'efficacità di a cunservazione di e risorse di pesca.

A pulitica di suvvenzione per a cunsirvazione di e risorse di a pesca marina adopta u metudu di post-subvention.

E misure di l'Istituzione di Pesca Istituziunale è Responsabile sò suvvenzionate in modu adattatu per i navi di pesca marina domestica.Dicembre 2021, nantu à a pruvincia

A quantità annuale di sussidiamentu per a conservazione di e risorse di pesca in 2020 di a cità hè di 190 milioni di yuan, è in ferraghju 2022, a pruvincia hà da cumincià à urganizà a dichjarazione.

U travagliu di distribuzione, a suvvenzione implica 2 356 barche di pesca in a nostra cità.Contea custiera (città, distretti), Quanzhou Taiwanese Investment Zone

U dipartimentu di pesca cumpetente hà mandatu una quantità di spine di l'affari, hà travagliatu l'ora extra, andò in profondità in u portu di pesca è e zone di pesca, è hà stallatu temporaneamente strutture di almacenamento di risorse di pesca.

Prutegge a finestra di dichjarazione di sussidiamentu, migliurà l'efficienza di dichjarazione è rivisione, è aiuta i pescatori à ottene sussidi di barca di pesca u più prestu pussibule.

Per prutege i risorsi marini, u guvernu cinese esige tutti i battelli di pesca à vultà in u portu per mantenimentu da maghju à aostu ogni annu, è pruibisce a pesca.In questi pochi mesi, i capelli,calamar, saury, crab, shrimp, etc. in u mare sò tutti multiplicate è crescenu à un ritmu rapidu.A pesca hè pruibita è i sussidi sò dati à i battelli di pesca, in modu chì i pescatori è l'amichi ponu riparà i circuiti, generatori èballast per lampi di pescadi barche di pesca cun tranquillità.luci sommergibili di pesca di calamari, etc., mentre rimpiazzà l'equipaggiu anticu, pò ancu permette à i pesci in u mare di cultivà liberamente.Per ottene u sviluppu durevule di e risorse marine.

 

Fonte: Quanzhou Evening News, Information Fishery


Tempu di Postu: Aug-16-2022