Ghjornu Naziunale di Publicità Marina

Produttore di luci di pesca di calamari

maghju 2022 ghjugnu1quist'annu, l'8 di ghjugnu hè u 14u "Gurnu mundiale di l'oceanu" è u 15u "Giornu naziunale di Publicità di l'oceanu".Per studià in profondità, publicità è implementà u cuncettu naziunale di civilisazione ecologica, stabilisce è pratica u cuncettu di coesistenza armoniosa trà l'omu è a natura, rinfurzà a cuscenza marina di u populu, guidà u publicu per prutege l'ecologia marina è aiuta à custruisce una putenza marina.Quanzhou Jinhong Photoelectric Technology Co., LTD., Cum'è a cumpagnia leader di l'industria in u settoreProduttore di luci di pesca di calamari, urganizeremu attività di publicità tematica.L'affari pertinenti sò cunfirmati cum'è seguitu:1. Tema di l'attività

"Pruteghje l'ecosistema marinu è assicurà a coesistenza armoniosa trà l'omu è a natura".

2. U cuntenutu di l'attività

I novi prudutti di i media seranu pruduciuti è trasmessi intornu à u tema di l'avvenimentu, è una seria di attività di publicità seranu realizate cumuna cù unità membri di u pianu di cuuperazione di benessere publicu per a conservazione di a natura è l'università ligati à l'oceanu.Per piacè avanti è participà attivamente.È chjamate più persone à participà à l'azzione di prutezzione di l'ambiente marinu.

In cumbinazione cù a vostra propria situazione attuale, i culleghi anu rinfurzatu a coordinazione è a cooperazione cù dipartimenti è unità pertinenti cum'è publicità, e-mail, educazione è urganisazioni suciali.Sicondu i bisogni di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie lucale, anu pianificatu è realizatu diverse forme è cuntenutu riccu di attività di publicità è educazione intornu à u tema di l'attività cumminendu metudi in linea è offline, per attirà a participazione di u publicu generale.

Rispondi attivamente à l'urganisazione è i bisogni di coordinazione di l'Uffiziu di u Mari di a Cina di u Nordu, l'Uffiziu di u Mari di a Cina Orientale, l'Uffiziu di u Mari di a Cina Meridionale è altri dipartimenti di u guvernu, è sustene l'unità pertinenti per realizà attività di publicità caratteristiche.

Producemu marini barca di pescaaccessorièluci LED di pesca in u mare、luci sottumarini à ioduri metallici, ballast di qualità giapponese per luci di pesca、 èmegliu lampada di pesca verde calamar.Avemu ancu furnisce persunalizatu0 lampi di pesca mariniserviziu per i clienti.

À u listessu tempu, avemu ancu bisognu di prutezzione di l'ambiente marinu.Chì i pesci anu un ambiente di crescita sana.Per chì tutti i persone chì piacenu l'alimentu marinu ponu gode di i rigali di u mare per un bellu pezzu.Fate più cuntributi à l'umanità.

Tutte l'unità sò dumandate à sorte è riassume l'attività in u tempu, è rinfriscà e foto, video, testi, rapporti di media è altri materiali di l'attività à u centru amministrativu di a cumpagnia prima di u 5 di ghjugnu. I materiali selezziunati seranu ricumpinsati da a cumpagnia!

Uffiziu di a Pesca Marina di Jinhong

28 di maghju di u 2022

 

 

 


Tempu di post: Jul-22-2022