U 28 di lugliu di u tifone "Dusuri" n ° 5

Sicondu l'avvisu di u guvernu, u 5u tifone sbarcarà dumane, è ufabbrica di pruduzzioni di lampade di pescachjuderà per un ghjornu u 28 di lugliu. Per piacè fate un bonu travagliu incaricatu di l'attellu per prevene i tifoni.Prima di abbandunà u travagliu oghje, verificate u sistema impermeabile di a fabbrica è tagliate u putere!Chiudi e porte è Windows !

Ordine di mobilizazione di u tifone "Du Suri" di difesa di a cità di Quanzhou N ° 5

Tutti i citadini:

Sicondu a previsione di i dipartimenti meteorologichi è marini, u 5u tifone "Dusuri" questu annu hè prubabile di sbarcà nantu à a costa miridiunali di a nostra pruvincia da a prima matina à a matina di u 28 di lugliu, è a nostra cità soffrerà l'attaccu frontale di u tifone.À 8 ore di matina, a sede municipale di cuntrollu di l'inundazioni è di a siccità hà lanciatu a risposta d'urgenza di u tifone Ⅰ.

Da 18 ore u 27 di lugliu à 12 ore u 29 di lugliu, a cità hà implementatu "trè tappe è un riposu", vale à dì l'interruzione di u travagliu (affari), a sospensjoni di a produzzione, a sospensjoni di a scola è a chjusa di u mercatu.

(1) Tutti i porti custieri, battelli, attrazioni turistiche, costi periculosi, bagni custieri, etc. seranu chjusi, è tutti i siti di custruzzione in custruzzione seranu sospesi.

2. Tutte e grandi attività outdoor in a cità seranu suspesi, è ogni tipu di scole, istituzioni di furmazione, campi d'estate è altre classi seranu suspesi.

3. Tutti i veiculi di trasportu publicu in a cità sò suspesi.

4. Tutti i posti di divertimentu, i posti di alimentazione, a musica agricula, i pranzi à l'aria aperta è altri lochi di cummerciale seranu chjusi.

5. Tutti i citadini è i turisti duveranu stà in casa quant'è pussibule è ùn esce micca, salvu micca necessariu.Preparate l'alimentariu, l'acqua potabile è altre necessità.

6. L'abitanti chì vivenu in l'edifizii alti anu trasfirutu è rinfurzà l'ogetti appiccicati à l'altitudine è l'uggetti di piazzamentu di balconi in u tempu per prevene l'oggetti cadenti da l'altitudine.

7. U spaziu sotterraneo è u parcheghju sotterraneo di ogni cumunità deve esse equipatu bè cù materiali di cuntrollu di inundazioni, cum'è scudi d'acqua è sacchetti di sabbia, è i veiculi in u parcheghju sotterraneo bassu deve esse parcheggiatu in terra quant'è pussibule.

8. I gru di i porti è i ponti è i gru di torre di i siti di custruzzione deve esse abbassati in anticipu per piglià misure protettive, è tuttu u persunale chì vive in spazii periculosi, cum'è attellu, case di bordu mobile, case simplici, è case dilapidate deve esse evacuatu. à rifugi sicuri.

9. Tutte e unità di salvezza di salvezza è di disastru è supportu di sussistenza anu da piglià misure per fà preparazioni per l'assistenza di disastru, cum'è l'approvvigionamentu d'acqua, l'alimentazione elettrica, l'approvvigionamentu di gas, i trasporti, i cumunicazioni, l'affari civili, u trattamentu medico, l'approvvigionamentu di medicina è l'approvvigionamentu di i principali alimentu senza basi.I 399 buttreghi di fornitura di prudutti agriculi freschi è laterali designati di a cità anu cuminciatu à operare è furnisce, assicurendu chì u fornimentu di i bisogni di ogni ghjornu per e masse ùn era micca affettatu.

10. I dipartimenti di securità publica è di pulizie di u trafficu anu aumentatu a forza di pulizza per mantene l'ordine di u trafficu è assicurà un trafficu sicuru è fluidu.

11. Apertura tutti i lochi di evità di disastru per e persone per evità u ventu è u risicu, è assicurà a vita basica di e persone chì evitanu disastri.

Attualmente, a situazione di prevenzione di u tifone di a cità hè assai seriu, per piacè tutti i citadini risolutamente in cunfurmità cù u cumitatu di u partitu provinciale è u guvernu provinciale, u cumitatu di u partitu municipale è u guvernu municipale è a difesa municipale di u sviluppu di u travagliu, sempre aderiscenu à u principiu di e persone. prima, a vita prima, a mubilizazione di u populu sanu, l'azzione rapida, l'unità, per scuntrà inseme u disastru tempesta di tifoni, prutegge in modu efficace a vita di u populu è a sicurità di a pruprietà, è strive à vince a vittoria generale di u travagliu di prevenzione di u tifone!

12.Tutti i battelli di pesca cùluci di pesca di nottedeve vultà in Hong Kong è ùn hè più impegnatu in operazioni di pesca di notte

U cuntrollu di l'inundazioni di u guvernu municipale di Quanzhou è a sede di succorsu di siccità
27 di lugliu di u 2023


Tempu di post: Jul-27-2023