L'impattu di COVID-19 in Shanghai nantu à l'industria di lampade di pesca

Dapoi marzu, l'impattu di l'epidemie domestica hà cuntinuatu.Per evità a più diffusione di l'epidemie, parechje parte di u paese, cumprese Shanghai, anu aduttatu "gestione statica".Cum'è a più grande cità di u centru ecunomicu, industriale, finanziariu, di cummerciu esteru è di spedizione di a Cina, Shanghai hà un impattu enormu in questa volta di epidemie.Cù u chjusu à longu andà, u sviluppu ecunomicu di u Delta di u fiume Yangtze è ancu tuttu u paese affruntà grandi sfide.

Impattu di l'industria 1: u trafficu in parechje cità hè interrottu è a logistica domestica hè seriamente bluccata

Impattu di l'industria 2: i prudutti mandati à i clienti in Shanghai ùn entreranu micca in Shanghai

Impattu di l'industria 3: u sdoganamentu di e nostre materie prime impurtate hè stata sospesa in a Dogana di Shanghai, cusì ùn pudemu micca ghjunghje à a fabbrica senza problemi.

Impattu di l'industria 4: i fornitori di materiale in Shanghai anu cessatu a pruduzzione, risultatu in u fallimentu di u fornimentu normale di materie prime.

Dunque, s'ellu hè chjusu per un bellu pezzu, a supply chain hà sempre affettatu a consegna di a terminal per via di a carenza di materie prime.

Vogliu informà chì per via di l'impattu di l'epidemie, certi ordini portanu à una consegna ritardata.Sè avete un pianu di compra, informateci u più prestu pussibule.

A cumpagnia assicurarà strettamente chì a qualità di u produttu ùn serà micca affettata da alcun avvenimentu speciale!È ancu realicemu rigorosamente teste di l'acidu nucleicu per tutti l'impiegati ogni dui ghjorni.Disinfettate u nostru attellu di produzzione è l'ambiente di fabbrica una volta à ghjornu.Per assicurà chì i nostri prudutti sò cumplettamente qualificati è ponu esse utilizati cun fiducia.

Per un COVID-19, spergu chì tutti ponu brillà una luce di forza, fà ogni sforzu per cuntribuisce a so modesta forza, ringraziu ogni picculu cumpagnu per a so cuntribuzione, è ringraziate ogni invitatu per a so comprensione è u sustegnu.

Aspittemu u primu passu di l'epidemie, è a salute è a felicità ci accumpagnaranu à u stessu tempu.

Figura 1: Disinfezione inpesca à ioduri metallici laattellu

Fabbrica di lampade di pesca prufessiunale

FIG.2. Disinfection of specialballast per lampada di pescaattellu fora

 

 

Fabbrica di lampade di pesca prufessiunale

 

3:Fabbrica di luci di pesca prufessiunaleU staffu fa teste di l'acidu nucleicuFabbrica di lampade di pesca prufessiunale


Tempu di Post: 12-May-2022