Requisiti di riempimentu di u ghjurnale di pesca

Quanzhou Jinhong Photoelectric Technology Co., Ltd.deve risponde à i bisogni di i piscadori.Avemu sceltu i requisiti specifichi per riempie u《 log di pesca 》 da a riunione di l'Amministrazione Naziunale di Risorse Oceaniche Chine.Avà mostra à tutti i piscadori.
1. L'articulu 25 di a Legge di Pesca stipula chì i battelli di pesca marittima grande è mediana impegnati in attività di pesca in l'acque sottu à a ghjuridizione di a Republica Populare Chine deve riempie u《 log di pesca 》di a Republica Populari Chine ogni ghjornu. .I trasportatori di cattura è altri battelli di pesca ausiliari ponu insecà solu u cuntenutu applicabile.
2. Durante a pruduzzione di a pesca, una pagina di u logu di pesca hè cumpleta ogni ghjornu per registrà l'operazione è catturà da 12 meziornu di u ghjornu precedente à 12 meziornu di u stessu ghjornu.
3. U capitanu di u battellu di pesca hè rispunsevule per l'autenticità è l'integrità di u 《registru di pesca 》e u firma ogni ghjornu.I culonni di u 《 log di pesca》 ùn deve esse lasciate in biancu.Se ùn ci hè micca un cuntenutu currispundenti, pò esse indicatu da un slash.
4. Quandu u cuntenutu di u ghjurnale di pesca deve esse mudificatu, fate dui fili nantu à u cuntenutu chì deve esse mudificatu, scrivite u cuntenutu mudificatu sopra o sottu, è indicà u nome è a data di u modificatore in a colonna di rimarche.
5. I battelli di pesca sottumettenu 《logs di pesca 》 à u dipartimentu di a pesca o à l'agenzia di l'amministrazione di a pesca di u guvernu populari à u livellu di u cuntatu induve si trova u portu dopu à u ritornu à u portu.Quelli chì utilizanu logs elettronichi di pesca li sottumettenu ogni ghjornu.U logu di pesca di l'annu in corso deve esse rilegatu in volumi in ordine è tenutu à bordu per riferimentu futuru.U ghjurnale di pesca di l'annu passatu deve esse presentatu à u dipartimentu di a pesca o à l'urganisazione di l'amministrazione di a pesca di u guvernu populari à u livellu di u cuntatu induve u portu di registrazione hè situatu prima di u 10 di ghjennaghju di ogni annu.Sicondu i requisiti di l'ufficiali di l'ordine di a pesca, u pruprietariu o u maestru di u bastimentu di pesca furnisce in ogni mumentu u logu di pesca necessariu per l'annu in corso.
6. U modu di funziunamentu riempie u modu attuale di pesca.Per esempiu, u funziunamentu di a circusta ligera di pesca ?Funziunamentu di trawl ?A pesca in rete fissa ?Pêche à la palangre ?
7. Pencils è altre penne chì ponu esse mudificate ùn anu micca esse usatu per riempie u 《registru di pesca》.
Cum'è una fabbrica specializata in a produzzione di arnesi di pesca, speramu sinceramente chì tutti i piscadori ponu guardà i risorsi marini è i prudutti di u pesciu in modu ragiunate.Ùn sopra à pruduce è travaglià, è guardà inseme u sviluppu durevule di e risorse marine.

Produttore di luci di pesca di calamari

Cum'è un fabricatore prufessiunale di lampade di pesca, i nostri lampi di pesca di alta qualità,Ballast à risparmiu energeticu per lampade di pesca,Luci LED di pesca in l'oceanu, cavi sottumarini è altri prudutti ponu fà più faciule i battelli di pesca, più pesci pò esse pruduciutu, èZavorra persunalizata per barche di pesca notturnae Light Fishing Submersible pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i battelli di pesca.Tuttavia, speramu sinceramente chì tutti i piscadori ponu amare e risorse marine è catturà frutti di mare in modu ragiunate.Ùn overproduce è u travagliu, è salvaguarda cumuna u sviluppu sustinibili di risorsi Marine.


Tempu di Postu: Aug-02-2022