Diversi principii basi di l'acquistu di lampa di pesca à l'alogenuri metallici

Fornitore di lampada di pesca acquatica 1500W

A lampa di trappula di pisci hè unu di l'arnesi impurtanti in a pruduzzione di a pesca di calamar induva a luce.U rendiment di a lampa di trappula di pisci affetta direttamente l'effettu di a trappula di pisci.Per quessa, a selezzione curretta di a fonte di luce di trappule di pisci hè di grande significazione per a produzzione.A selezzione diLampada di pesca MHdeve generalmente risponde à i seguenti requisiti:

1. A fonte di luce hà una larga gamma di irradiazione.

2. A fonte di lumi hà abbastanza illuminazione è pò esse adattatu per attrae scole di pisci.

3. Operazione di start-up simplice è rapida;A seconda vitezza di start-up hè rapida.

4. U tassu di decadenza di a surgente di luce hè bassu.In u stessu tempu di serviziu, u più bassu u calatu di luce, u megliu a qualità dilampada di pesca à ioduri metallici.

5. U più bassu u cuntenutu ultraviolet di u lampu aereo, u megliu, in modu di prutezzione di a salute di u persunale di a barca di pesca.

6. A lampa hè ferma è resistente à u scossa, è ulampada di pesca subacqueahè impermeabile è resistente à a pressione.

A selezzione di a gamma di irradiazione è l'illuminanza di a lampa di cullizzioni di pesci deve esse capace di risponde à i requisiti di a fototaxis è a produzzione di pesci.Solu quandu i pesci sò largamente attirati in una larga gamma è cuncentrati in una piccula gamma pò esse rializatu u scopu di a pesca.A lampada ideale per a cullizzioni di pesci ùn solu ùn hà una larga gamma di irradiazione, ma pò ancu aghjustà l'illuminazione di luce in ogni mumentu.A selezzione di a tenuta di l'acqua è a resistenza à a pressione di a lampa subacquea deve risponde à i bisogni di a prufundità di l'acqua di a terra di pesca.


Tempu di post: 12-mar-2022