Discussione nantu à a tecnulugia è u mercatu di cullizzioni di lampa di pesca (4)

4, a prutezzione di l'ambiente è u risparmiu d'energia hè a forza motrice

Luce di pesca LEDa dumanda di u mercatu hè guidata da a prutezzione di l'ambiente è i costi di pesca, cù a suvvenzione à i sussidi di carburanti di i pescatori ridutta annu per annu, a fonte di luce semiconductora di caratteristiche di prutezzione ambientale di risparmiu d'energia è u disignu di qualità di luce LED hè i vantaghji eccezziunali di lampa di pesci LED, pesci LED. u mercatu di lampade hè principalmente in a produzzione è a prestazione di risparmiu energeticu di u sustitutu;Attualmente, a pulitica di sussidi di carburante di a Cina ùn hè micca stata riflessa in a prumuzione di lampade di pesca LED.

Da i dati sperimentali di l'Università di Taiwan Chenggong, si pò vede chì u rapportu di a lampa di pisci à u cunsumu di carburante hè u seguente:

Analisi di u cunsumu di carburante di i trawlers di pesca: putenza di barca offshore 24%, luci di pesca è equipaggiu di pesca 66%, equipamentu di congelazione 8%, altri 2%.

Analisi di u cunsumu di carburante di e navi di pesca di canne: putenza di barca offshore 19%, luci di pesca è attrezzature di pesca 78%, altri 3%.

Analisi di u cunsumu di carburante di i navi di pesca di cutidianu / calamar d'autunnu: putenza di barca offshore 45%, luci di pesca è attrezzature di pesca 32%, equipamentu di congelazione 22%, altri 1%.

Sicondu l'analisi di dati statistichi, attualmente, u costu di carburante di i battelli di pesca in Cina cuntene circa 50% ~ 60% di i costi di pesca, escludendu i salari di l'equipaggiu, u mantenimentu di i navi di pesca, aghjunghjendu ghiaccio, aghjunghjendu acqua, dieta è spese diverse, etc. , a maiò parte di i battelli di pesca ùn sò micca ottimisti nantu à a so prufittuità;A luce di pesca LED hè basatu annantu à u scopu di riduce u cunsumu d'energia di a pesca, hè difficiule di stimulà u desideriu di cumprà, risparmià u cunsumu di carburante ùn hè micca entusiasmu di u pruprietariu di a nave, l'aumentu di a produzzione hè impegnata in a dumanda essenziale di i pescatori di pesca per a sustituzione, è u risparmiu d'energia. riflette principalmente l'orientazione pulitica di u guvernu.

A valutazione di lampa di pisci LED fucalizza nantu à u risparmiu di carburante, ignurandu i benefici di crescita di u rendiment purtatu da quantità di luce è qualità di luce, chì hè u fattore principale chì a sustituzione di lampa di pisci LED hè difficiule per esse accettata da u mercatu;A cummercializazione di a luce di pesca LED hè se i pescatori ponu aumentà a produzzione è ottene più efficienza di pesca è benefici dopu a so sustituzione, stu benefiziu compensà in modu efficace u costu di compra diLuce di pesca subacquea LED, è u disignu di u produttu chì ùn fate micca attente à l'effettu di l'aumentu di a produzzione hè difficiule per ottene u putere di compra di i pescatori.

Sicondu i dati esistenti in casa è à l'esteru, sottu à a premisa di assicurà l'aumentu di a pruduzzione, u risparmiu d'energia di u cunsumu d'energia di a pesca di circa 45% hè un indicatore raghjone (i dati sò calculati da u bonu Istitutu di ricerca luminosu luminosu solidu).

Cridemu chì l'idea di cuncepimentu di i prudutti di lampade di pesci LED deve prima cunsiderà s'ellu pò migliurà a produzzione di cattura esistenti, migliurà l'efficienza di pesca in u ciculu di pesca, ùn pò micca solu per u scopu di risparmiu d'energia, se ùn pudete micca innuvà in a produzzione è risparmiu d'energia, u tassu di eliminazione di l'imprese in i prossimi anni serà assai altu.
5, categuria di tecnulugia di spettru di luce di pesci LED

U scopu tecnicu di cullizzioni lampade pisci hè di ottene phototaxis pusitivu di l'induzione di luce di pisci per aumentà a cattura, u cusì chjamatu phototaxis, si riferisce à e caratteristiche di l'animali à a stimulazione di a radiazione luminosa di u muvimentu direzzione.U muvimentu di direzzione versu a fonte di luce hè chjamatu "fototaxis pusitivu", è u muvimentu di direzzione luntanu da a fonte di luce hè chjamatu "fototaxis negativu".

Ci hè un valore di risposta minimu (valore soglia) di u cumpurtamentu di i pesci in risposta à a radiazione luminosa di i pesci marini cù a funzione visuale, è a misura di basa di u valore di soglia hè determinata da a probabilità di u tempu di natazione di i pesci da a zona scura à a zona luminosa.Tuttavia, l 'attuali di ricerca accademicu usa u mediu ochju umanu luminosu visione metrologia, chì vi pruducia lu prublema di direzzione di ricerca di luce-induce miccanica.

Inoltre, per via di e diverse misure fisiche di risposta di e diverse spezie di pesci, pigghiannu u valore di l'illuminanza cum'è un esempiu, a ricerca attuale crede chì u valore criticu di e cellule di cune per i pesci hè 1-0.01Lx, è quellu di e cellule di colonna hè: 0.0001 -0.00001Lx, certi pesci seranu più bassu, l'unità di illuminazione hè di sprime u flussu luminosu normale per metru quadru per seconda, l'usu di sta unità per sprime a quantità di luce in a lente di l'ochju di pisci hè veramente difficiule, duverebbe. esse nutatu chì a misurazione di u valore di l'illuminanza in l'errore di misurazione di l'ambiente di poca luce hè assai grande.

Suppone chì a forma spettrale di a lampa di cullezzione hè mostrata in a figura:

lampada di pesca subacquea per i calamari
Sicondu u valore di soglia di e cellule di colonna d'ochju di pisci hè 0.00001Lx, u numeru currispundente di quantum di luce pò esse calculatu à traversu u fattore XD di forma spettrale, vale à dì l'energia di radiazione di 1 billion photons in l'area di 1 micron quadru.Da stu valore di cunversione, si pò vede chì ci hè veramente abbastanza energia di fotoni per stimulà e cellule di a colonna d'ochju di pesci per pruduce stimulazione.In fatti, u limitu di sta risposta pò esse ancu più bassu, è attraversu a metrica quantum di luce, pudemu stabilisce una correlazione quantitativa definita cù l'analisi citologica.

L'unità quantum di luce di u spettru pò esse usata per analizà accuratamente u valore di quantità di a radiazione luminosa, è à u stessu tempu cambià u cuncettu attuale di u voluminu è a distanza di a radiazione luminosa in l'acqua di mare basatu nantu à u valore di l'illuminanza, è stabilisce u valore. risposta visuale di a radiazione luminosa è l'ochju di pisci nantu à a teoria di ricerca raghjone di u trasferimentu di energia.

A risposta di i pesci à a radiazione luminosa deve distingue trà a risposta visuale è a risposta di u muvimentu, è a risposta di u muvimentu hè adattatu per a regione induve u campu di radiazione luminosa hè relativamente uniforme.Siccomu a rapprisintazioni di u quantum di luce ùn hà micca bisognu di una direzzione specifica, hè faciule di mudele è di calculà l'influssu di l'ochju di pisci descrittu da u campu quantum di luce in l'acqua di mare.

L'adattabilità di i pesci à u campu di a radiazione luminosa, perchè a radiazione luminosa in l'acqua di mare hè emessa in un gradiente, i pesci fototattici si movenu in a gamma adattativa di a radiazione luminosa, ogni gradiente hè discrittu da un campu quantum luminoso uniforme serà più significativu, dopu tuttu, u valore di l'illuminanza hè direzzione.

I studii anu dimustratu chì a maiò parte di i pesci anu una sensibilità di risposta à e diverse lunghezze d'onda, è a diffarenza in a risposta spettrale trà certi pesci juvenili è pesci adulti ùn hè micca alta, ma a maiò parte di i pesci anu prublemi di ricunniscenza di lunghezza d'onda (simili à a cecità di u culore umanu).Da a perspettiva di u mecanismu di risposta spettrali di e cellule visuali, a forma spettrale sovrapposta di dui tipi di radiazione luminosa monocromatica hè superiore à l'effettu spettrale di una sola lunghezza d'onda.

A risposta di i pesci marini à a lunghezza d'onda di a radiazione luminosa hè di circa 460-560 nm, chì hè più altu in i pesci d'acqua dolce, è a risposta di l'occhi di pesci à a gamma di lunghezza d'onda hè ligata à l'ambienti evolutivu.Da a perspettiva di a gamma di radiazioni spettrali, a banda spettrale di questa gamma hà a distanza di radiazione più longa in l'acqua di mare, è hè ancu a gamma di a lunghezza d'onda di a risposta di l'ochji di pesci.U mecanismu hè più ragiunate per spiegà da a tecnulugia spettrale.

In u casu di a radiazione luminosa di u fondu di l'ambienti, a fototaxis di i pesci hè ridutta, cusì hè necessariu di aumentà a quantità di luce di a fonte di luce o aghjustà a gamma di lunghezza d'onda per rinfurzà l'induttanza.Stu fenominu cunforma à u miccanisimu visuale chì a superposizione di dui lunghezze d'onda di a luce hè superiore à una sola lunghezza d'onda, è pò esse usata per spiegà u fenomenu chì hè necessariu di rinfurzà a quantità di luce racolta da i pesci sottu à a luna.Sti studii sò sempre a categuria di tecnulugia spettrali di lunghezza d'onda è forma spettrale.

A tecnulugia di spettroscopia di pisci-lampade hà bisognu di cumminà l'ottica geomètrica è u mecanismu di scattering di i fotoni chì si propaganu attraversu diversi media.Da l'analisi sperimentale, si pò vede chì l'espressione finale hè a forma spettrale è a lunghezza d'onda, chì ùn hà nunda di fà cù i paràmetri di l'illuminazione.

Inoltre, per a banda UVR, l'espressione di sta gamma di lunghezza d'onda ùn pò esse spiegata per via di i paràmetri di l'illuminazione, cum'è u casu di l'illuminazione zero, ma a spiegazione currispundente pò esse ottenuta da tecniche spettrali.

Hè assai impurtante per studià a fototaxis di i pesci è l'unità di misura fisica adattata di a radiazione luminosa per a lampada di pesca.

L'essenza di a tecnulugia di spettru hè u studiu di l'effettu di a forma spettrali di l'ochju di pisci è a risposta visuale à a lunghezza d'onda, sti studii sò ligati à a risposta cundizionale è a risposta non-condizionale, senza ricerca di basa, l'imprese ùn ponu micca pruduce una bona. prestazione di a lampada di pesci LED.

6, bisognu di osservà a radiazione luminosa da l'ochju di u pesciu

A lente di l'ochju umanu hè una lente convexa, è a lente di l'ochju di pisci hè una lente sferica.A lente sferica pò aumentà a quantità di fotoni injected in l'ochju di pisci, è u campu di vista di l'ochju di pisci hè circa 15 gradi più grande di quellu di l'ochju umanu.Perchè a lente sferica ùn pò micca esse aghjustata, u pesciu ùn pò micca vedà l'uggetti distanti, chì cunforma à a risposta di u muvimentu di u fototropismu.

Ci hè una diffarenza trà u spettru di u sopra è a luce sottumarina, chì provoca u cumpurtamentu di risposta di e diverse spezie di pisci, chì hè u risultatu di a risposta di l'ochju di pisci à u spettru.

U tempu di aggregazione è u tempu di residenza di diversi pesci in a regione di radiazione di luce sò diffirenti, è u modu di muvimentu in a regione di radiazione di luce hè ancu diversu, chì hè a risposta cumportamentale di i pesci à a radiazione di luce.

I pesci anu una risposta visuale à UVR, chì ùn hè micca studiatu bè.

U pesciu risponde micca solu à a radiazione luminosa, ma ancu à u sonu, l'odore, i campi magnetichi, a temperatura, a salinità è a turbidità, u clima, a stagione, a zona di u mare, u ghjornu è a notte, ecc. .In ogni casu, a risposta di i pesci à a radiazione spettrali ùn hè micca un solu cumpunente tecnicu, per quessa, hè necessariu di cunsiderà cumplettamente in u studiu di a tecnulugia spettrale di a lampada di pisci.

7. Suggerimenti

Luce di pisci LED furnisce l'scelta di qualità di luce di pesci regulabile è di distribuzione di illuminazione ragiunate, furnisce una prufundità di ricerca tecnica più scientifica, a tecnulugia di luce di pesci LED determina e caratteristiche di a pruduzzione aumentata è u risparmiu d'energia, chì hè a pusizione futura di u mercatu di l'elementi.

In u futuru, a quantità tutale di i navi di pesca è a quantità tutale di pesca hè una riduzzione pulitica, chì indica chì l'imprese di fabricazione di lampade di pesca LED ùn ponu esse troppu, a lampada di pesca hè un strumentu di efficienza di pesca, l'effettu di l'applicazione di stu strumentu. hè in relazione cù l'interessi ecunomichi di i piscadori, questu interessu hà bisognu di participà à u mantenimentu cumuni di l'imprese, è impediscenu inseme l'ingressu di i prudutti shoddy, chì hè ancu una seria considerazione di l'industria di lampade di pesca.

In u mo parè, quandu u mercatu di lampade di pesci LED hà cuminciatu à sviluppà gradualmente, l'industria hà bisognu di custruisce una urganizazione d'alleanza naziunale, stabilisce un sistema di creditu di u mercatu, u sistema di creditu hè riflessu in i normi tecnichi di u produttu è a custruzzione di e norme di l'industria, per quessa. per evitari i prudutti shoddy dannu u creditu mercatu è mantene l'interessi d'investimentu di u mercatu, nisuna norma di l'industria hè impussibile di sviluppà sana.In particulare tali prudutti strumentali transfruntier.

U più grande successu in l'era di l'infurmazione hè a spartera, l'essenza di a cumpetitività hè a cumpetizione tecnologica, attraversu a creazione di una alleanza naziunale per affruntà inseme cù a cumpetizione di u mercatu domesticu è internaziunale.

Per mezu di u stabilimentu urganizatu di ricerca sistematica horizontale è miccanismi spirimintali, spartera tecnulugia è risorse, è endorsing u creditu di l'imprese è l'individui per serve u sviluppu di a pesca.

Sta pruposta richiede a participazione di a maiò parte di l'imprese, pudete mette suggerimenti è esigenze di participazione à a funzione di missaghju di questu articulu, negoziate inseme, mantene l'interessi d'investimentu di tutti, è creanu una bona fundazione per u sviluppu di lampa di pesca ORballast per lampada di pescaindustria di fabricazione.
(Testu cumpletu cumpletu)


Tempu di post: 19-10-2023