Circular di u Ministeru di l'Agricultura chì aghjusta u sistema di moratoria di a pesca marina

Circular di u Ministeru di l'Agricultura chì aghjusta u sistema di moratoria di a pesca marina

Per rinfurzà ancu più a prutezzione di e risorse di pesca marina è prumove a coesistenza armoniosa trà l'omu è a natura, in cunfurmità cù e disposizioni pertinenti di a Legge di Pesca di a Republica Populare Chine, i Regolamenti nantu à l'Amministrazione di Permessi di Pesca di Pesca, l'Opinioni di U Cunsigliu di Statu nantu à a Prumozione di u Sviluppu Sostenibile è Salute di a Pesca Marittima è l'Opinioni Guida di u Ministeru di l'Agricultura è di l'Affari Rurali nantu à u rinfurzà a Conservazione di e Risorse Viventi Aquatiche, In linea cù i principii di "stabilità generale, unità parziale, riduzzione di cuntradizioni. è facilità di gestione ", u guvernu hà decisu di aghjustà è migliurà a moratoria di a pesca marina in a stagione estiva.A moratoria di a pesca estiva marina riveduta hè annunziata cum'è seguita.

Barche di pesca cù luce di pesca di calamar

1. Pesca in acque chjuse
U Mari di Bohai, u Mari Giallu, u Mari Cinese Orientale è u Mari di a Cina Meridionale (cumpresu u Golfu di Beibu) à nordu di latitudine 12 gradi nordu.
ii.Tipi di pruibizioni di pesca
Tutti i tipi di travagliu eccettu l'attrezzatura è i battelli di supportu di pesca per i battelli di pesca.
Trè, tempu di pesca
(1) da 12:00 PM May 1 à 12:00 PM Settembre 1 in u Mari Bohai è u Mari Giallu à nordu di 35 gradi di latitudine nordu.
(2) U Mari Giallu è u Mari Chine Orientale trà 35 gradi di latitudina nordu è 26 gradi 30 'latitudine nordu sò da 12:00 pm u 1 di maghju à 12:00 pm u 16 settembre.
(3) da 12 ore u 1 di maghju à 12 ore u 16 d'aostu in u Mari Chine Orientale è u Mari Chine Meridionale da 26 gradi 30' nord à 12 gradi latitudine Nord.
(4) I battelli di pesca chì operanu in u Mari Giallu è u Mari Cinese Orientale trà a latitudine 35 gradi nordu è a latitudine 26 gradi 30 minuti nordu, cum'è trawler, cage pot, gillnet èluci di pesca di notte, ponu dumandà licenze di pesca speciale per i gamberetti, i granchi, i pesci pelagichi è altre risorse, chì devenu esse sottumessi à u Ministeru di l'Agricultura è di l'Affari Rurali per appruvazioni da l'autorità di pesca competenti di e pruvince pertinenti.
(5) Un sistema di licenza di pesca speciale pò esse implementatu per spezie ecunomiche speciale.E spezie specifiche, u tempu di u funziunamentu, u tipu d'operazione è l'area di l'operazione sò sottumessi à u Ministeru di l'Agricultura è di l'Affari Rurali per appruvazioni da i dipartimenti di pesca competenti di e pruvince costiere, e regioni autonome è e municipalità direttamente sottu à u Guvernu Centrale prima di l'esekzione.

(6) I picculi trawlers di pesca sò pruibiti da a pesca à 12:00 u 1 di maghju per un periudu di micca menu di trè mesi.U tempu per a fine di a pruibizione di pesca deve esse determinata da i dipartimenti di pesca competenti di e pruvince custieri, regioni autonome è municipalità direttamente sottu à u guvernu cintrali è informatu à u Ministeru di l'Agricultura è l'Affari Rurali per u record.
(7) I battelli di pesca supplementari mettenu, in principiu, e disposizioni di a moratoria massima di pesca in i zoni marittimi induve si trovanu, è s'ellu hè veramente necessariu di furnisce servizii di supportu à i battelli di pesca chì operanu in modu chì causanu pocu danni Risorse prima di a fine di a moratoria massima di a pesca, i dipartimenti di pesca competenti di e pruvince costiere, e regioni autonome è e municipalità formulanu piani di gestione di supportu è li presentanu à u Ministeru di l'Agricultura è di l'Affari Rurali per appruvazioni prima di a implementazione.
(8) I battelli di pesca cù l'attrezzi di pesca anu da implementà strettamente u sistema di rapportu di l'entrata è di l'uscita di i battelli di pesca da u portu, pruibisce strettamente a pesca in violazione di e disposizioni di a licenza di pesca nantu à u tipu d'operazione, u locu, u limitu di tempu è u numeru. di luci di pesca, implementà u sistema di sbarcu à puntu fissu di e catture, è stabilisce un mecanismu di surviglianza è d'ispezione per e catture sbarcate.
(9) I battelli di pesca pruibiti per a pesca, in principiu, tornanu à u portu di u so locu di iscrizzione per a pesca.S'ellu hè veramente impussibile per elli à fà cusì per circustanze spiciali, seranu cunfirmati da u dipartimentu cumpetente di a pesca à u livellu pruvinciale induve si trova u portu di registrazione, è facenu arrangiamenti unificati per attracà in u portu di registrazione vicinu à u portu di registrazione. molu in a pruvincia, a regione autònuma o a cumuna direttamente sottu à u Guvernu Centrale.S'ellu hè veramente impussibile di allughjà i battelli di pesca pruibiti per a pesca per via di a capacità limitata di u portu di pesca in questa pruvincia, u dipartimentu amministrativu di a pesca di quella pruvincia negoziarà cù u dipartimentu amministrativu di a pesca provinciale pertinente per fà arrangiamenti.
(10) In cunfurmità cù i Regolamenti nantu à l'Amministrazione di Permessi di Pesca di Pesca, i battelli di pesca sò pruibiti d'operanu à traversu e fruntiere maritime.
(11) I dipartimenti di pesca cumpetenti di e pruvince custieri, e regioni autonome è e municipalità direttamente sottu à u guvernu cintrali ponu, à a luce di e so cundizioni lucali, furmulà misure più strette per a prutezzione di e risorse nantu à a basa di i regulamenti statali.
Iv.Tempu di implementazione
I dispusizioni sopra aghjustatu nantu à a moratoria in a stagione estiva entre in vigore u 15 d'aprile di u 2023, è a Circular of the Minister of Agriculture on Adjusting the Moratorium System in the Marine Summer Season (Circular No. 2021 of the Minister of Agriculture) deve. esse abrogata in cunseguenza.
Ministeru di l'Agricultura
27 di marzu di u 2023

U sopra hè un avvisu da u Dipartimentu di a pesca di a China per piantà a pesca in 2023. Vulemu ricurdà à i battelli di pesca chì pescanu di notte per osservà u tempu di stop specificatu in questu avvisu.Duranti stu periodu, l'ufficiali marittimi intensificanu e patrulle di notte.U numaru è u putere tutale diLampada subacquea à ioduri metalliciùn deve esse cambiatu senza l'autorizazione.U numeru diLampada di superficie di barca di pesca di calamarà bordu ùn deve esse aumentatu à vuluntà.Per furnisce un bon ambiente per a crescita di larva di pesci marini.


Tempu di post: 27-mar-2023