Chì facenu i piscadori durante a moratoria di a pesca ?

U 1 di maghju, i battelli di pesca in l'acqui di a Cina sò entrati in a moratoria di a pesca marina di l'estiu, cù una moratoria di pesca massima di quattru mesi è mezu.Chì facenu i piscadori quand’elli abbandunonu u mare è sbarcanu ?U 3 di maghju, u ghjurnalista hè ghjuntu à u paese di Beijiao, Taizhou Town, Lianjiang County, Fuzhou City.I piscadori s'eranu luntanu da u mât, pusonu i so attrezzi di pesca, è cuminciaru à s'impegna à riparà i battelli di pesca è e reti di pesca, puliti.lampada appesa à una barca di pesca di calamari... A "vita di a riva" era ancu occupata è culurita.

Luci di pesca notturna per i barche di calamari

nutizie 1

Quist'annu, u moratoriu di a pesca hà cuminciatu, è i piscadori s'impegnavanu à tirà i chaluti è i flotti à terra.

U piscadore hà pigliatu un riposu per appruntà u principiu di a pesca

À u molu di u paese di Beijiao, quasi 100 barche di pesca sò parcheggiate in ordine è in ordine nantu à l'attrachju.Ogni nave hè parcheggiata à una certa distanza sicura, è i canali suffirenti sò riservati trà e navi in ​​diverse zone per facilità u muvimentu di e navi.Parechji capitani travaglianu cù l'equipaggiu per portà e rete di pesca è l'attrezzatura in terra, riparà è inspeccionà l'equipaggiu meccanicu di a barca di pesca, è preparanu a pesca à a mità d'aostu.

Lumière de pêche en gros à l'usine

In a sala di i motori di sentina, l'ingegnere capu era occupatu à pulisce l'equipaggiu

"Tutti i battelli di piscadori sò ghjunti in terra per pulizziari. I barche di pesca ùn anu micca dannighjatu male è l'equipaggiu era agile. À questu tempu, eranu quasi riparati ".Maestru Yu, u capitanu di 46 anni, è i so 8 membri di l'equipaggiu sò tornati à Hong Kong à tempu u ghjornu di a moratoria di a pesca.U dopu meziornu di u 3, u ghjurnalistu hè ghjuntu à a barca di pesca di maestru Yu è hà vistu chì l'equipaggiu appiegavanu grassu à a corda di filu d'acciaio è u cuscinettu à questu tempu, "questu hè per prevene a corrosione è a ruggine da l'acqua di mare. Ogni centimetru deve esse rivestitu. è mette in cabina dopu a rivestimentu ".

Luci di pesca notturna per i barche di calamari

Maestru Yu hè nativu di u paese di Jiaocun in u nordu di u fiume Lianjiang.Hè stata pesca per a vita per generazioni.Per ellu, a barca ùn hè micca solu a so seconda "casa", ma ancu cum'è u so altru "figliolu"."Hè cumunu per andà in mare per deci ghjorni è mezu mesi à tempu. U bastimentu attuale pesa più di 300 tunnillati è hè stata utilizata per quasi 8 anni. Ancu s'ellu hà un pocu di ruggine, u so equipamentu hè sempre assai perfettu ".Maestru Yu hà dettu chì in l'ultimi dui ghjorni, si preparava ancu à fà u mantenimentu generale è à ripintà a barca di pesca per accoglie l'arrivu di a stagione di pesca cù un novu aspettu.

I reti di pesca sò riparati, i fili di pesca sò dritti, è uluci per a pesca di calamari di nottesò rimpiazzati.A riva hè ancu occupata

In più di a nave, a costa hè ancu assai occupata.Accantu à u molo di u paese di Beijiao, reti di pesca, gabbie haitiane, scatuli di pesca è altri tipi d'attrezzi di pesca sò ammucchiati in "colline" una dopu à l'altru.I piscadori navette trà e "colline", lascendu figure occupate.

Luci di pesca notturna per i barche di calamari

I reti di pesca sò stati riparati, i fili di pesca sò stati aghjustati, è i luci di pesca sò rimpiazzati.A riva era ancu occupata.A marca TONLOONGLuci di pesca 4000w di u Giapponepruduciutu da a fabbrica Jinhong era stata utilizata per un annu sanu.L'equipaggiu hà verificatu unu per unu è hà truvatu chì alcuni di i lumi di pesca eranu bassi.Puderanu cuntinuà à esse usatu l'annu dopu.Solu alcuni lampadine anu da esse rimpiazzati.L'equipaggiu surrisu è disse: "a vita di serviziu di alta qualitàLuci calamari da 4000w per barchepò esse allungatu da più di 6 mesi.Ùn pò micca solu risparmià u tempu per riparà è rimpiazzà a lampa di pisci, ma ancu riduce a contaminazione materiale è dà una piccula cuntribuzione à a prutezzione di l'ambienti di a terra!"

In più di a nave, a costa hè ancu assai occupata.Accantu à u molo di u paese di Beijiao, reti di pesca, gabbie haitiane, scatuli di pesca è altri tipi d'attrezzi di pesca sò ammucchiati in "colline" una dopu à l'altru.I piscadori navette trà e "colline", lascendu figure occupate.


Tempu di post: Jul-12-2022